Uppe alldeles för tidigt för att huvudet ska hänga med...

Idag ringde klockan vid 08.30, gick promenad på en timma med vovven och gav henne mat, nu sitter jag och äter lite frukost jag själv. Jaha, idag då. Jag ska åka till stan och möta mamma, vi ska sola och ha en liten mor och dotter dag, vi träffas ju inte så ofta så såna behövs! Egentligen får jag inte sola eftersom min tatuering bara är en vecka, men ska försöka att typ ha benet lite utanför haha..

Jag och Annika (min chef) satt ner igår och planerade in mitt jobb schema, jag kommer jobba varje måndag och söndag hela juli, bye bye helgerna! men på söndagar får man ob hela dagen så det känns najs ;)
Sedan kommer ja få jobba lite i veckorna också när det behövs, :)

Jag just nu... Dricker varm oboy


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: